Salve ospite, se leggi questo messaggio vuol dire che non sei registrato, cosa aspetti ? Premi qui per registrarti La registrazione è completamente gratuita e ti permetterà di usufruire di tutte le funzionalità del nostro forum. Buona navigazione.

Vendo, Compro, Scambio NosTale! Riapre il Black Market, concludi i tuoi scambi NosTale gratuitamente! Più info  -   Accedi alla sezione
Download file Server : File Retro Server NosTale
Visita la nuova sezione di BorderGame dedicata a Blade & Soul! Sezione Blade and Soul

Valutazione discussione:
  • 0 voti - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
che ho persino pensato
14-01-2020 10:54 AM
Messaggio: #1
che ho persino pensato
Banning
*

Apprendista

Reputazione : 0

Stato : Offline

Premi :

De Australische middellange afstand Herb Elliott (een van 's werelds beste) die vier minuten voor de mijl brak maar liefst 17 keer zei: "Motivatie moet niet gebaseerd zijn op geld, roem of glorie. Als dat de motivatie van de atleten is om te concurreren, zullen ze helaas teleurgesteld zijn als ze tekortschieten. ”Hij geloofde dat de puristische vorm van motivatie moest worden verdreven uit een verlangen om ZELF TE VERBETEREN! Toen het op zijn eigen wedstrijden aankwam, zei hij: "Ik ga dit zo hard als ik kan doen omdat het me een beter persoon zal maken." Elliot ging dus boven motivatie. Atleten zullen het hebben over de noodzaak om zichzelf voor en tijdens de competitie naar het breekpunt te duwen, omdat ze denken dat dat is waar concurreren om Nike Air Max Command Dames draait, en dat is wat nodig is om een ??winnaar te maken. Maar moet de noodzaak en validatie van fysieke uitputting of extreme pijn het meetinstrument zijn dat wordt gebruikt om je goed te voelen over je training of je race?

Ik denk dat Herb gelijk had. Als we kunnen evalueren waar onze motivatie vandaan komt en het meer baseren op een kans om deel te nemen aan de ervaring en gebruiken wat we leren om ons te verfijnen, dan kunnen we ons voorbereiden op het best mogelijke resultaat.

Op de een of andere manier, tegen de tijd dat ik mijn chip kreeg en werd gemarkeerd (nog steeds probeerde te liegen over mijn leeftijd, kon ik er nog steeds niet mee wegkomen), was het eigenlijk tijd om naar het water te gaan. WACHT WAT? Oke prima. De 14-39 golf van de vrouw is # 6 en elke golf gaat 3 minuten na de volgende af, dus ik had ongeveer Adidas Zx 750 Donna 18 minuten voordat ik in het water kwam. Ik probeerde aan mijn ademhaling te werken en niet in paniek te raken.

Vlak voordat we in het water kwamen, zorgde ik ervoor dat ik naar de achterkant van mijn golf ging. Dit is mijn vierde open water zwemmen, en het enige dat ik zeker weet over het open water zwemmen is dat ik mensen voor me moet laten gaan. Op deze manier word ik niet geschopt en kan ik dingen op mijn eigen (langzame) snelheid aan.

Dus ik liet iedereen gaan en begon in mijn eigen tempo binnen te lopen. Ik zag een andere vrouw hetzelfde doen en zei: "Hé! Ik denk dat je hetzelfde denkt. "

"Ja - ik heb geen haast om geschopt te worden! Dit is mijn eerste tri. "

Ik ben zo ver weg van een expert, maar het was leuk om te weten dat ik een heel klein beetje meer wist over wat ik ging doen dan zij. Ik wenste haar geluk, Nike Air Max 2017 Femme haalde diep adem en stak mijn gezicht in het water en begon te zwemmen.

KIJK MAAR, GEEN PANIEK! Mijn hartslag bleef hoog voor de duur van het zwemmen, want hoewel ik nooit volledig in paniek raakte, ben ik ook nooit helemaal tot rust gekomen, ondanks het feit dat ik het Taylor Swift-nummer probeerde te kanaliseren dat me vorig jaar doorkwam. Het zwemmen is een beetje als een rechthoek - het gaat uit naar een boei, draait naar links en draait dan naar links bij een andere boei voordat je weer naar land gaat. Zodra ik de eerste boei raakte, begon ik mijn pas (slag?) Een beetje meer te raken en voelde ik me goed totdat ik terugging naar het land. Toen kreeg mijn bril een beetje water erin, het andere oog besloeg en het was ook zonnig als de hel, en ik zag niets teruggaan naar het land. Ik was erg blij om eindelijk land aan te raken en de overgang te kunnen maken.

Ik had voor de gelegenheid een wetsuit gehuurd van JackRabbit. Ik weet dat ik er in september een draag, dus ik wilde oefenen. Ik voelde me er zeker beter door, maar mijn bewegingsbereik door mijn schouders voelde een beetje Nike Air Max Thea Womens beperkt aan. Hoe dan ook, ik voelde me badass naar het water lopen in een wetsuit.
Torna al primo messaggio
Email Cerca Rispondi

PubblicitàLa tua pubblicità qui, clicca per informazioni e per le offerte!

Stanno visualizzando la discussione : 1 Ospite(i)

• Versione stampabile
  • Invia ad un amico
  • Sottoscrivi questa discussione