Salve ospite, se leggi questo messaggio vuol dire che non sei registrato, cosa aspetti ? Premi qui per registrarti La registrazione è completamente gratuita e ti permetterà di usufruire di tutte le funzionalità del nostro forum. Buona navigazione.

Vendo, Compro, Scambio NosTale! Riapre il Black Market, concludi i tuoi scambi NosTale gratuitamente! Più info  -   Accedi alla sezione
Download file Server : File Retro Server NosTale
Visita la nuova sezione di BorderGame dedicata a Blade & Soul! Sezione Blade and Soul

Valutazione discussione:
  • 0 voti - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
geprepareerd voor langlaufers
03-01-2020 09:26 AM
Messaggio: #1
geprepareerd voor langlaufers
Banning
*

Apprendista

Reputazione : 0

Stato : Offline

Premi :

ottonbrook: Dit wandelnetwerk loopt langs het Waterbury Reservoir en Little River. Dit is meestal een dubbelsporige weg, met ook delen van een enkel spoor. Er is een behoorlijk goede hoeveelheid hoogtewinst hier, ongeveer 1500 voet. Dit pad verbindt het Little River State Park, gelegen in Waterbury, de stad naast Stowe. Er zijn veel historische markeringen langs het parcours, die het dorp beschrijven dat zich in de late 1700's vestigde. De belangrijkste lus hier, Cottonbrook Road, is ongeveer 6,5 mijl, maar er zijn tal van paden waarmee u extra kilometers kunt toevoegen. Ik moedig je aan om het Nike Air Max 270 Womens enkelsporige pad, Foster's Trail, naar Ricker Farm te nemen voor een aantal mooie uitzichten over de rivier en een steile klim die je dankbaar zullen maken voor de uitstel zodra je de top van de klim hebt bereikt!

Trapp Family Lodge: deze plek is op zichzelf beroemd, als thuisbasis van de von Trapps (ja, die!), Maar ik beloof je dat de paden hier niet teleurstellen! Een van mijn favoriete plekken om te rennen, Trapp's heeft alles, van technische single track tot zachte dubbele track, met veel klimmen om je aan het werk te houden. Mijn favoriete run gaat omhoog naar de hut via Owl's Howl-pad, langs Haul Road en naar Adam's Camp-paden. Als je op zoek bent naar een leuke race om te rennen, raad ik ten zeerste aan Catamount Ultra of Trapp Mountain Marathon. Beide races vinden plaats in het trailnetwerk van Trapp Family Lodge en zullen je zeker uitdagen. Bovendien zijn de cursussen geweldig en is er altijd een geweldige swag en bier na de race!

Ik ga je GEEN 10 tips geven over hoe je calorieverbruik te minimaliseren, calorieverbranding te Nike Tanjun Dames maximaliseren en elk vakantiefeest te overdenken.
Maar als ik eerlijk zal zijn (ben ik ooit iets anders geweest?), Heb ik dezelfde 5-10 pond gewonnen en verloren sinds ik mijn "streefgewicht" enkele jaren geleden raakte.
Ik ben sinds mijn dertigste begonnen (wat, weet je, geweldig voor je metabolisme) en mijn geestelijke gezondheid Nike Air Max Tavas Dames is op en neer gegaan, maar ik hou niet van excuses en ik hou er niet van dat mijn kleding strakker is.
We hebben onlangs op het werk een geweldige campagne gedaan waarbij we onze gebruikers vroegen te delen waarom ze elke dag kwamen trainen. Ik heb dit voor en na gedeeld op Instagram:

We hebben een privé FB-groep voor onze gebruikers, en ik heb het daar ook gedeeld om hen te laten zien dat hoewel ik nu marathons loop, mijn reis vergelijkbaar was met die van hen. Een collega liet haar voor en na zien en zei dat ze ongeveer zeven pond terug had gewonnen waar ze vanaf wilde komen en dat ze religieus volgde.
Het zette me aan het denken: mijn gewicht is dit jaar super op en neer gegaan en, om eerlijk te zijn, dacht ik niet echt veel na over hoe ik tot voor kort at.
Toen ik de eerste keer afviel, volgde ik nooit calorie?n of macro's - ik volgde op deze blog, in voor- en tegenspoed. Ik Nike Air Max 90 Womens denk dat dat destijds werkte omdat ik een aanzienlijk bedrag had dat ik probeerde te verliezen. Afgelopen juni tilde ik veel op en begon te volgen wat ik aan het eten was en ik voelde mezelf naar buiten leunen en me beter voelen.
Dus ik was klaar voor de uitdaging. En door uitdaging, echt alles wat ik bedoel is proberen beter te eten (door te volgen en te observeren wat ik eet) en te bewegen met een hogere intensiteit. (Hoewel ik gisteravond op internet rabbithole viel, vond ik dit echt interessante bloedonderzoek voor atleten ...)
Ik weet wel dat mijn grootste ondergang sociaal is. Aan mijn lot overgelaten, eet ik prima, maar ik weet dat ik waarschijnlijk 98% van elke gewichtstoename de schuld kan geven van uitgaan met wijn + eten met mijn vrienden. En er is geen tijd van het jaar waarin we dit meer doen dan nu. Ik wil niet * niet * genieten van dat deel van deze tijd van het jaar, Nike Roshe Run Womens maar ik wil gewoon weten wat ik consumeer versus wat ik verbrand, zodat ik januari niet begin in die sterotypical laat -me-verander mijn levensfase. Bovendien weet ik met het recente nieuws van mijn moeder dat het nooit vanzelfsprekend is om mijn gezondheid als vanzelfsprekend te beschouwen en dat ik niet wil bezwijken aan emotioneel eten.
Torna al primo messaggio
Email Cerca Rispondi

PubblicitàLa tua pubblicità qui, clicca per informazioni e per le offerte!

Stanno visualizzando la discussione : 1 Ospite(i)

• Versione stampabile
  • Invia ad un amico
  • Sottoscrivi questa discussione