Salve ospite, se leggi questo messaggio vuol dire che non sei registrato, cosa aspetti ? Premi qui per registrarti La registrazione è completamente gratuita e ti permetterà di usufruire di tutte le funzionalità del nostro forum. Buona navigazione.

Vendo, Compro, Scambio NosTale! Riapre il Black Market, concludi i tuoi scambi NosTale gratuitamente! Più info  -   Accedi alla sezione
Download file Server : File Retro Server NosTale
Visita la nuova sezione di BorderGame dedicata a Blade & Soul! Sezione Blade and Soul

Valutazione discussione:
  • 0 voti - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
que les sentiers se terminent
03-01-2020 09:40 AM
Messaggio: #1
que les sentiers se terminent
Banning
*

Apprendista

Reputazione : 0

Stato : Offline

Premi :

Als je denkt dat je de hel nog nooit hebt meegemaakt, nodig ik je uit om deze bovenstaande uitdaging met squats te proberen. OW, serieuze beenbrander.
Daarna begonnen we in de serieuze intervallen van de klas te komen: 5s, 10s, 20s. Dit betekent roeien met ongeveer 90% inspanning voor 5 slagen, 10 slagen of 20 slagen. Tussen elk interval krijgen we een rustinterval.
We eindigden de klasse met Nike Internationalist Femme twee "stukken" - een sprint van vijf minuten gevolgd door twee sprints van twee minuten. Het doel van de tweede was om de eerste te verslaan ... en, klaar.
Om eerlijk te zijn, had ik een soort lage verwachtingen. Niet zeker wat ik had verwacht maar waarvan ik niet verwachtte dat het me zou verbazen. De eye candy-instructeur deed GEEN pijn, maar ik hield ook gewoon van zijn energieke training en pompen met hoge intensiteit. Ik liep helemaal verspild endorfine uit.

Ik weet zeker dat bijna wij allemaal vrouwen tot op zekere hoogte met deze scène kunnen omgaan. Je bent net klaar met je gekoesterde dagelijkse run en gaat naar je werk, of een sociale bijeenkomst, of rechtstreeks naar de bank. Je trekt de met zweet doordrenkte technische kledingstukken af ??en glijdt in je favoriete gezellige postkledij. Het is zacht, het is warm, het Nike Air Pegasus 83 Mens heeft een capuchon en de diepste zakken met zachte pluizigheid.

Ik woon nu iets meer dan zes jaar in San Diego. Het gaat door "America's Finest City" en ik moet het eens zijn met het onderscheid - ik heb het moeilijk om me overal voor te stellen met zo'n geweldig klimaat, fantastische restaurants, een moordende ambachtelijke bierscene, en natuurlijk - paden in overvloed!

San Diego County is enorm en omvat zowat elk soort landschap mogelijk - stranden (natuurlijk), glooiende heuvels van chaparral, bossen, bergen en woestijn. De nieuwste wandelgids 'Afoot and Afield' biedt meer dan 250 wandelingen, en hoewel ze niet allemaal ideaal zijn voor hardlopen, geeft dat je een idee van het enorme aantal opties dat je hier hebt.

Plus, Adidas Ultra Boost Mujer mede omdat ons weer zo ongelooflijk is, is de hardloop- / buiten- / fitnesscultuur hier sterk. Er zijn Nike Cortez Dames tientallen hardloopclubs en -groepen, bijna elk weekend races en heel veel te doen als je klaar bent met je run. En hoewel we af en toe gekke hittegolven krijgen, betekent de mariene laag dat als je bereid bent om vroeg op te staan, je nog steeds een aantal stevige kilometers kunt maken voordat het ondraaglijk heet wordt.

Het is een 7,220 hectare grote speeltuin! Mission Trails, slechts een korte rit ten noordoosten van het centrum, heeft een aantal van de beste paden en landschappen in de stad (en de hoogste toppen binnen de stadsgrenzen). Hoewel het een populaire plek is voor wandelaars, hardlopers en mountainbikers, is het gemakkelijk om rustige paden te vinden. Of je nu een paar eenvoudige flats of een geweldige workout op Nike Air Max 90 Homme de heuvel wilt, je vindt het hier. Er is zelfs een camping in de buurt van de Old Mission Dam die alleen Nike Air Presto Femme vrijdag- en zaterdagavond geopend is.

Mijn favoriete routes hier zijn een combinatie van de Grasslands Loop en Oak Canyon (het is bijna vier mijl - de AllTrails-kilometerstand is als je twee keer het lusgedeelte doet, perfect voor snelle runs met mijn hond), de Rim Trail en de Fortuna Loop Trail die je zowel over de Noord- als de Zuid-Fortuna Peaks omhoog voert. Een waarschuwing: de kaarten en de bewegwijzering van het park zijn ... niet geweldig. Ik gebruik de AllTrails-app om idee?n op te doen voor routes en op het goede spoor te blijven als ik in het park ben.

Ook onderdeel van Mission Trails is Cowles Mountain - de hoogste piek in San Diego (stadsgrenzen, dat wil zeggen op 1,592 voet) ... en de drukste. Mijn beste tip Adidas Eqt Support Adv Mujer is om op een doordeweekse dag vroeg te gaan om de drukte te vermijden voor een korte maar uitdagende klim (ongeveer drie mijl heen en terug). Ik ben ook doordeweeks 's middags gegaan en het viel mee ... maar dat zou ik niet aanbevelen in augustus (of tijdens onze sporadische hittegolven in september en oktober). Ook is de enige manier om naar Pyles Peak te komen, de op een na hoogste top (1.379 voet), over Cowles (het Pyles Peak-pad begint
Torna al primo messaggio
Email Cerca Rispondi

PubblicitàLa tua pubblicità qui, clicca per informazioni e per le offerte!

Stanno visualizzando la discussione : 1 Ospite(i)

• Versione stampabile
  • Invia ad un amico
  • Sottoscrivi questa discussione